۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۶۰۸۵۶۵
آیت الله قبلان:

اسرائیل نطفه شیطانی است | قدس به زودی آزاد می شود

اسرائیل نطفه شیطانی است | قدس به زودی آزاد می شود
رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، اسرائیل را نطفه شیطانی توصیف کرد و بیان داشت که به زودی قدس آزاد می شود.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان طی سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را با هدف تاکید بر هویت ایمانی قدس که رسولان و انبیاء آن را ترسیم و مجاهدان و شهدا با جانفشانی بسیار برای حمایت از قدس تلاش ساختند تا قدس به عنوان یک شهر آسمانی بر روی زمین باقی بماند و عنوانی از عناوین حق و ایمان باشد، نامگذاری کرد.

وی در ادامه از همه کسانی که آغازگر بیداری امت اسلامی در نجات قدس بودند به ویژه امام خمینی (ره)، امام موسی صدر، یاسر عرفات، اسقف کبوجی، شیخ احمد یاسین و همه مجاهدان درود فرستاد و اظهار داشت: این انسان های نیک امید نجات قدس را در قلب ها زنده نگه داشتند و اعلام کردند که حق هیچ گاه ضایع نمی شود و قدس مسیر واحدی است که با شهادت آغاز و با پیروزی به پایان می رسد.

رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تعامل با اسرائیل را حرام دانست و عنوان کرد: بار دیگر تاکید می کنیم که اسرائیل، نطفه شیطانی است بنابراین ایجاد ارتباط با آن حرام است. رژیم اشغالگر صهیونیستی شر مطلق است که زبانی جز کشتار و دشمنی نمی فهمد لذا تنها راه آزادی فلسطین، مقدسات و مردم آن، مقاومت است.

وی مردم فلسطین را انسان های شجاع و صبور توصیف کرد و گفت: به زودی به اذن الله پیروزی به جبهه حق خواهد رسید و خداوند متعال یاری رسان حق و پیروانش است. تا زمانی که مردم فلسطین بر حقوق خود پافشاری کنند و متحد باشند، مساله فلسطین به فراموشی سپرده نخواهد شد و طرح ذلت بار «معامله قرن» که درپی فروش فلسطین است نیز با شکست مواجه خواهد شد.

آیت الله قبلان از همه کشورهای عربی، اسلامی و مسیحی برای فعالیت در زمینه همبستگی با مردم فلسطین دعوت کرد و اظهار داشت: آنا با برگزاری تظاهرات و تجمعات می توانند از این کشور حمایت و هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

ارسال نظرات